Sunday, March 10, 2013

Betol Ke Murah ??

assalammualaikum ...

baiklah kali ni admin nak cerita banyak pasal Giant dan Mydin ni .. al maklumlah kedua-dua pasaraya ni dekat-dekat je.. jadi admin nak kongsi perbezaan antara 2 pasaraya ni .. mula kita singgah ke Mydin dahulu ... rata-rata penduduk Kuala Terengganu lebih kerap ke Mydin atas beberapa faktor :

1) Harga murah
2) Pelbagai barangan
3) Barangan boleh beli borong
4) Syarikat ' orang kita ' 

baiklah .. berikut antara sebab yang admin berjaya  tanyakan kepada pengunjung yang datang ke Mydin mereka ada sebab yang tersendiri .. bila admin tanyakan mengapa tidak pilih Giant ?? ini yang mereka katakan ..

1) Giant tak banyak barang macam Mydin
2) Kadang - kadang ada barang Giant lagi mahal dari Mydin 
3) Mydin best
4) Mydin macam-macam ada


haha .. itu antara reaksi pengunjung Mydin .. bila admin tanyakan kenapa pilih Mydin dari Giant .. bila admin pergi sendiri ke Giant terkejut juga admin bila pasaraya Giant memperlihatkan 'ketandusan' pengunjung .. ini buktinya .. 




Betul kan admin cakap ?? ramai yang ada di Mydin ni antara gambaran yang sempat admin rakamkan.. jom kita tgok Giant pulak ..








admin pergi pada hari yang sama jadi ini keadaan Giant yang sungguh lengang  ketiadaan pengunjung .. ada mulut-mulut yang katakan ramai penggunjung lari ke Giant Baru (Giant Gong Badak).. katanya barang lagi murah sebab harga promosi .. hihi 

No comments:

Post a Comment